Menu



Jumatatea mea stie | Kanal D - Imi place

Emisiunea „Jumatatea mea stie!sezonul 2, difuzata sambata, 21.09.2013, live de la 21:00 pe Kanal D. „Jumatatea mea stie!”, un show prezentat de Gabriel Coveseanu si in care patru cupluri puse pe distractie vor putea castiga o masina, daca fac dovada ca se cunoasc foarte bine unul pe celalalt si se sustin in diverse situatii. Vizionare placuta de mai jos! ;)



Pentru a viziona online „Jumatatea mea stie!sezonul 2 din 21 septembrie, revino, dupa difuzarea la TV, pe zilnicON.com sau poti urmari transmisiunea live aici


Ce parere ai despre episodul din aceasta zi? Te invit sa comentezi mai jos in formularul corespunzator!



Pentru „Jumatatea mea stie!” - sezonul 2 din 28.09.2013, te astept din nou pe zilnicON.com. Pana atunci poti interactiona pe facebook-ul oficial Kanal D: facebook.com/KanalDRomania sau pe cel al site-ului: facebook.com/zilnicON! ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Top