Menu



Iffet | Kanal D - Imi place

Episodul 41 din „Iffet”, difuzat sambata, 19.10.2013, live de la 21:00 pe Kanal D. Iffet, interpretata de Deniz Cakir, este o tanara frumoasa care provine dintr-o familie modesta din Turcia. Ea se indragosteste de Cemil (Ibrahim Celikkol), sofer la o statie de taximetre din cartier si viseaza la ziua cand acesta o va cere in casatorie, dar Cemil are planuri care nu rezoneaza cu dorintele fetei. Vizionare placuta de mai jos! ;)



Se pare ca „Iffet” - Episodul 41 nu a mai fost filmat, incepand cu 19 octombrie incepand Feriha. Primul episod din Feriha poate fi vizionat online aici


Ce parere ai despre episodul din aceasta zi? Te invit sa comentezi mai jos in formularul corespunzator!


Facebook-ul oficial al serialelor turcesti: facebook.com/imiplacserialeleturcestiKanalD sau cel al site-ului: facebook.com/zilnicON! ;)

47 comentarii:

  1. Chiar exista Iffet ep 41? Unde pot sa-l gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar, de ce imi vorbesti urat, nu inteleg. Daca mai continui sa-mi vorbesti asa, poti sa te duci in alta parte unde sa vorbesti urat, ca pe mine nu ma intereseaza vorbele astea. Sunt un om care vorbeste frumos, si cand aude vorbe urate, pleaca si nu asculta acele vorbe. Ar fi bine sa faci si tu treaba asta, pentru cand vrei sa te asculte si pe tine cineva, trebuie sa-i raspunzi frumos, nu prin vorbe murdare. Cauta in dictionar, citeste multe carti, ca sa-ti dezvolti vocabularul. La intrebarea pe care am pus-o acum, voiam un raspuns normal, nu un raspuns cu vorbe murdare. Ceea ce mi-ai scris tu acolo nu a fost un raspuns. Daca nu ai nimic de spus, atunci taci. Daca te prostesti, nu e treaba mea, dar ar fi bine sa nu mai raspunzi asa, pentru a ti se raspunde si tie frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu exista episodul 41 din Iffet. Incepand cu 19 octombrie a inceput Feriha. Primul episod din Feriha poate fi vizionat online aici: http://www.zilnicon.com/2013/10/feriha-ep-1-online-19-octombrie-2013.html. A fost o greseala de a mea. Imi cer scuze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles. Pe mine m-a deranjat doar ca mi-a raspuns urat comentatorul acela. I-am si spus asta. :)

      Ștergere
    2. Si, cand vrei sa trimiti un comentariu, de ce apare aici " Dovediti ca nu sunteti un robot." ?

      Ștergere
    3. Si, la blogul Pulbere-de-stele de ce nu mai apare anonim cand vrei sa trimiti un comentariu?

      Ștergere
    4. In ceea ce priveste ca trebuie dovedit ca nu sunteti robot, asa este proiectat de la Google. Iar legat de alte bloguri care nu-mi apartin, nu va pot da informatii.

      Ștergere
  4. Am inteles. Si acesta este blogul tau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus si mai devreme ca a fost o greseala de a mea cu postarea „Iffet - episodul 41”. Prin deducere, da, acesta este al meu.

      Ștergere
  5. Aha. Bine ca ai zis mai devreme. Te-am mai intrebat o data. Ca nu mi-am dat seama. Si pardon ca am mai intrebat o data. Nu am vrut sa te supar. ( Si, daca vine vorba de " Esti suparat, sau esti suparata", eu nu stiu daca esti fata sau baiat) .

    RăspundețiȘtergere
  6. Super blog! ÃŽmi place. Bine, dar am mai vizitat si alte bloguri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce fel de rezumate postezi? Sau cu ce te ocupi, pe blog? Adica, ce postezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu inteleg la ce te referi.

      Ștergere
    2. Adica, ce faci tu pe blog. Tu doar astepti ca oamenii sa-ti trimita comentarii si atat? Nu scri si tu o poveste, un rezumat sau o poezie la care au oamenii despre ce comenta? Si, apropo acesta este cumva blogul tau? Parca era al altcuiva. Al lui GB.

      Ștergere
    3. Pai toata postarea e scrisa de mine, la care adaug si episodul in cauza, dar aici ti-am zis ca a fost o greseala. Si GB si Admin sunt una si aceeasi persoana, adica eu, admin-ul. Am schimbat numele in Admin pentru a nu se mai face confuzie cu ceilalti.

      Ștergere
  8. Bine, dar pe mine nu ma prea intereseaza asta. Si cand ai zis ca nu intelegi la ce ma refer, ma refer la ce postezi tu pe blogul tau. Adica, tu doar astepti ca oamenii sa-ti trimita cumentarii si atat. Nu scrii si tu o poveste sau ceva la care au oamenii despre ce comenta? Asta te intrebam eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne apara-ma! Postez emisiuni si episoade din anumite seriale. Astept comentarii, pareri legate de acestea. Sper ca m-am facut inteles acum.

      Ștergere
  9. Si eu sper ca m-am facut inteleasa, dupa faza ca nu sti la ce ma refer! Doamne, salveaza-ma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce ca nu intelegi nimic, ti-am spus ca eu ma ocup de tot ce tine de zilnicON.com, te mai ascunzi si in spatele a „Anonim” si mai si ma copiezi, folosind acelasi expresii („Doamne, apara-ma / salveaza-ma!”).

      Ștergere
  10. Da, si? Care-i problema ca am zis asta? Mai bine invata si tu cum sa vorbesti, ca esti cam nepoliticos! Da, si sunt si anonim. Nu ma poti obliga sa nu fiu! N-ai niciun drept!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu cred ca sunt nepoliticos. Si pana la urma, comentezi pe zilnicON.com, care-mi apartine si „te pot obliga” daca vreau sa nu mai fi anonim, prin simpla modificare de a nu mai permite anonimilor sa lase comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ok. Fa asta. Dar, daca nu le mai permiti anonimilor sa mai scrie comentarii, atunci cine iti mai scrie? Nimeni. Pentru ca m-am uitat la alte postari de-ale tale si nu a scris nimeni niciun comentariu. Mai gandeste-te!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sunt si semnate si pana la urma nu am nevoie de comentarii. Nu ma ajuta cu nimic. Deci...

      Ștergere
    2. Si opreste-te aici. Muta-te pe facebook daca tot iti place sa socializezi: facebook.com/zilnicON ;)

      Ștergere
  13. Ok. Puteai sa-mi spui asta de la inceput, sa nu-mi mai vorbesti asa. Am si eu greselile mele, recunosc, dar, pana la urma, si tu ai. Deci, nu-mi mai vorbi asa, te rog frumos, si nici eu n-o sa-ti mai raspund cu ton, ( tupeu ).

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce sa ma mut pe facebook? Si, in plus, nu-mi place facebook, fiindca acolo sunt chestii urate. Si nu-mi mai ordona mie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok. Fa ce vrei tu. Eu nu te oblig cu nimic, nici nu as avea cum. Oricum cred ca esti un copil si tind sa cred ca fata. Deci... te las sa comentezi ce vrei de acum incolo. Nu o sa mai primesti raspuns.

      Ștergere
    2. Nu inteleg d e ce atata impolitete la adresa unei persoane care ne face hatarul de a vedea niste seriale gratuit online!...chiar nu va dati seama?...mai reflectati ,va rog!...chiar ne face o favoare prin asta!....din partea mea ,multumiri administratorului de blog!

      Ștergere
    3. ...si mai cred ca este f corect ca acei ce fac comentarii ,sa-si asume raspunderea celor scrise si sa nu se ascunda sub semnul de ANONIM!...asa este etic!

      Ștergere
  15. Da, sunt fata, dar n-o sa-ti zic ce varsta am. Si, nu-ti face griji, ca n-o sa mai comentez!

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna! Imi place blogul tau si, ma intrebam, cum pot sa-mi fac si eu un blog. Mai exact, cat costa? Ai nevoie de cont Google?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Daca vrei sa-ti creezi un blog pe Blogger, da, ai nevoie de un cont Google. Exista mai multe platforme pe care poti creea un blog gratuit, cele mai importante fiind Blogger si WordPress.

      Ștergere
  17. Răspunsuri
    1. Nu costa nimic. Am spus si in comentariul anterior ca iti „poti creea un blog gratuit” pe Blogger, WordPress si sunt si alte paltforme care ofera acest serviciu gratuit.

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. E foarte simplu. Plus ca e in romana. Imi pare rau alte informatii nu-ti mai pot oferi. Subiectul acestei postari si in general al site-ului e altul. Deci comentariile ar trebuie sa fie pe baza subiectului.

      Ștergere
    2. Si la ce varsta ai vie sa-ti faci blog?

      Ștergere
  19. Si la ce varsta ai voie sa-ti faci un blog?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna! Mi-am facut si eu un blob, dar vad ca nu apare pe internet. Cred ca nu a indexat Google pagina mea si as dori sa-mi spuneti cum sa apara, dar nu pe facebook!

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Top