Menu



Jumatatea mea stie | Kanal D - Imi place

Emisiunea „Jumatatea mea stie!sezonul 2, difuzata miercuri, 2.10.2013, live de la 20:00 pe Kanal D. „Jumatatea mea stie!”, un show prezentat de Gabriel Coveseanu, Ionut Iftimoaie si Andreea Tonciu si in care patru cupluri puse pe distractie vor putea castiga o masina, daca fac dovada ca se cunoasc foarte bine unul pe celalalt si se sustin in diverse situatii. Vizionare placuta de mai jos! ;)



Jumatatea mea stie!sezonul 2 din 2 octombrie




Ce parere ai despre show-ul din aceasta zi? Te invit sa comentezi mai jos in formularul corespunzator!



Pentru „Jumatatea mea stie!” - sezonul 2 din 9.10.2013, te astept din nou pe zilnicON.com. Pana atunci poti interactiona pe facebook-ul oficial Kanal D: facebook.com/KanalDRomania sau pe cel al site-ului: facebook.com/zilnicON! ;)

1 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Top