Menu



Mi-s de la tara

Episodul 7 din „Mi-s de la tara”, difuzat luni, 11.11.2013, live de la 20:30 pe Prima TV. „Mi-s de la tara”, un show prezentat de Andreea Raicu si in care Andreea Marin, Mircea Radu, Mugur Mihaescu, Niculina Stoican, Catalin Botezatu, Iuliana Tudor, Dana Savuica si Gelu Voicu, vor colinda satele Romaniei in cautarea a 4 fete mandre si a 4 baieti chipesi de la tara. Vizionare placuta de mai jos! ;)



Server 1
Pentru a viziona online „Mi-s de la tara” - Episodul 7 din 11 noiembrie, click aici


Server 2



Ce parere ai despre episodul din aceasta zi? Te invit sa comentezi mai jos in formularul corespunzator!


Pentru „Mi-s de la tara” - Episodul 8 din 18.11.2013, te astept din nou pe zilnicON.com. Pana atunci poti interactiona pe facebook-ul oficial al site-ului: facebook.com/zilnicON! ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

 
Top